آخرین لامبورگینی پرگونتا
 
اطلاعات کاربردی
 
 
شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:37 ::  نويسنده : Amir

  به سال ۱۹۹۴ برمی گردیم زمانی که کرایسلر مالک وقت لامبورگینی، شرکت را به گروه مگاتک فروخت . اما این پیوند بیش از یک سال دوام نداشت و مالکیت لامبورگینی را تامی سوهارتو پسر رئیس جمهور سابق اندونزی برعهده گرفت . سال ۱۹۹۸ دوباره این برند معتبر برای فروش گذاشته شد و این بار آئودی قدم پیش گذاشت .


 
بسیاری اعتقاد دارند که پرگونتا آخرین سوپراسپرت تمام ایتالیایی لامبورگینی است . این خودرو در دو نمایشگاه پاریس ۱۹۹۸ و ژنو ۱۹۹۹ در معرض دید عموم قرار گرفته است .
 

پرگونتا برروی شاسی لامبورگینی دیابلو سوار شده است اما در مقایسه با دیابلو سبک تر است .  این مدل پرتوتایپ از موتوری V12 با قدرت ۵۲۰ اسب بخار بهره می برد که حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتر بر ساعت را برای این گاو منحصربفرد به ارمغان آورده است .

 
در طراحی این خودرو از محصولات هوافضا و خودروهای فرمول ۱ الهام گرفته شده است . همچنین از تکنولوژی های مدرنی همچون فیبرکربن ، روشنایی فیبر نوری و دوربین دید عقب به جای آیینه های جانبی استفاده شده است .
 



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 356894
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2